Snuvad

I min ungdom var jag ett fan av New Kids On The Block. Var fullständigt förälskad i Kevin. Sååå snygg. En kompis som pluggar i USA har sett dem och Back Street Boys två gånger de senaste 2 åren. När hon skrev på FB att NKOTBSB skulle komma till Sverige så kände jag direkt att jag ju såklart måste ha biljett till den konserten. Mallan och Ninni hänger på. Jättekul!! Så ska jag då boka biljetter. Releasedatum 28/10 2011 kl 09:00. MEN NEJ!! Här sitter jag och ska boka biljetter till oss och så har de under natten ändrat releasdatum till den 3/11 2011. Snacka om att jag kände mig snopen. Men okej, det är bara att avvakta. Konserten är i Malmö den 13 Maj 2012. Jag SKA ha tag på biljetter åt oss!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

ÅH VAD KUL! Är det bara koncert i Malmö? Annars hade jag LÄTT varit på! En liten barndomsdröm som skulle besannas att gå o se!

2011-10-28 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0