Efter sprutan

Okej, nu har jag ont på ett ställe i (eller mer på) knät. När jag var hos doktorn idag så tryckte och klämde hon på knät så att jag vred mig i smärta. Då sa hon "men det är ju inte sprutan, jag bara klämmer lite". KLÄMDE LITE?? Jodå, visst... allt är ju relativt. Nåja, jag fick en spruta lokalbedövning först och sedan kortisonsprutan. Det kändes konstigt i knät efteråt men smärtan var mer eller mindre borta. Nu har jag fått ont igen. Fast inte på samma sätt som före utan jag misstänker att det är en kombination av att bedövningen släppt samt det faktum att läkaren tryckte (i mitt tycke) hårt som in i helvete. Men, jag tänker mig att det gått över till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0