Det är helg

Först måste jag nämna något som jag tycker är konstigt. Jag kan inte se mina inlägg som jag gjort via mobilen bland mina inlägg på blogg.se på datorn. Går jag in på bloggen via limars.blogg.se så finns de men annars är de osynliga. Kontstigt tycker jag. Natten till fredag sov jag inte ens fyra timmar. Jag gick och lade mig sent och sen läste jag en bok. Igen. Jag var tvungen att gå upp tidigt eftersom jag skulle till sjukhuset. Eftermiddagen tillbringade jag på soffan med att vila för jag var helt färdig. Precis när jag slumrat till kom maken hem så då vaknade jag ju såklart. Något senare somnade jag och fick sova en hel halvtimme innan jag vaknade med ett ryck av att han råkade trycka fel på sin mobil och ringde mig. Sen åkte vi till "grannen" och åt middag och spela kort och yatzi. Inatt sov jag dåligt igen. Mådde dåligt och vaknade av och till. Vi snoozade lite när klockan ringde iorse och det resulterade i att vi försov oss. Vi hade bestämt tid med svärmor... Vi åkte till Uppsala en sväng och jag blev såååå trött och har ont i kroppen. Min svärmor sa hon känner likadant. Jag känner mig inte sjuk så jag vet inte vad det är. Nu är jag ensam hemma för maken är hos "grannen". Jag orkade inte hänga med och umgås. Siter här och är trött. Bäst att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0