vill träffa någon

Har försökt få tag på en god vän de senaste dagarna. Utan lycka. Så igår kväll ringde jag hennes dotter, min "lillasyster". Visar sig att personen jag sökte är i Gambia.
Ringde en annan vän också igår, vi pratade i nära 2 timmar. Längesedan jag pratade så länge i telefon med någon.
Jag ska till Stockholm imorgon. Eller ja, Hallonbergen. Så, Stockholm... Vi bor ju i Uppland så allt som är i Stockholms län är ju Stockholm ;-). Eftersom jag inte har en tid att passa förrän kl 17 så tänkte jag kanske att någon skulle ha tid för en lunch, men det verkar svårt. Förstår ju det. Det är ju dagtid mitt i veckan, folk jobbar ju.
Fast, ärligt... jag har inte frågat alla jag känner i Stockholm ;-).
Får se hur det blir imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0