Vi bor på landet

När man bor på landet så som vi gör och inte känner grannarna så blir det inte jättemånga spontanbesök hos oss. Tror vi fått 2-3 såna på de 2 år vi bott i huset. Så, när jag var på väg att gå hemifrån förväntade jag mig inte att det skulle stå någon utanför min dörr. Jag råkade utropa ett " oj, hjälp". Inte för att jag var rädd att det var någon som ville mig nåt ont utan jag blev överraskad helt enkelt. Vet inte om personen på andra sidan dörren hörde mig dock... hoppas inte för det var en som bor i närheten... Oops... :-) Visade sig att en kissemiss blivit påkörd i lördags och nu försökte de hitta ägaren. Det var inte vår lilla Socker. Hon är ju innekatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0