Missad auktion

Jag är så himla ilsken på mig själv just nu. Hittade en julklapp på Ebay.com och tänkte "den ska jag ha". Det är ju auktioner så det är ju inte säkert man vinner, men ändå. Brukar gå rätt bra. Auktionen tog slut nu ikväll och i eftermiddags tänkte jag att jag skulle vänta lite med att lägga bud. Så... jag väntade... LITE FÖR LÄNGE!!!! Cirka 3 minuter efter auktionens slut kom jag på det!!!! Frustrationen är total. I och med det ska skickas från utlandet så är det ju dags nu om man ska vara säker på att få grejerna innan jul.... Det känns bara så himla onödigt att jag missade sluttiden på auktionen. Dessutom var det ingen annan som lade något bud. Surt!! Jag får väl leta vidare helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0