gnälleri gnällera

Ja, jag erkänner. Det blir en del negativitet och gnäll i min blogg. Men... det är det som är fördelen med att det är just min blogg. Jag får skriva vad jag vill och sen är det upp till er att läsa den om ni vill. Jag är tacksam för att ni läser. =)
Nu tänkte jag gnälla lite bara så ni vet.
Jag har så himla ont i ryggen och knät idag. Ja, jag hade ont i ryggen redan igår. Har fått en nerv i kläm i ryggen. IGEN. Det är inte skönt. Kan sitta stilla utan att ha jätteont, men så fort jag rör på mig så gör det ont. Förbannade....
Mitt knä gör också ont. Jag skulle till doktorn idag för att eventuellt få en ny kortisonspruta. Men så i morse ringde mobilen. Det var från vårdcentralen. Sjuk doktor. Inställt besök. Nåja, de ringde tillbaka senare och jag fick ny tid i nästa vecka.
Men för just nu så är det ONT som gäller. Bara att uthärda. Men det gör inte det lättare. JAG HAR ONT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0