Ännu en lördag har gått...

Jag låg och läste till 03:30 inatt. Sov inte alltför länge idag. Det beror i och för sig på vem man frågar... MEN om man frågar mig så var det inte sådär fasligt länge... :-) Jag sov inte de där 8 timmarna som jag brukar sova utan väckarklocka.
Framåt eftermiddagen åkte vi, vår vana trogen, in till Uppsala en sväng. Fick handlat nån julklapp faktiskt. Blev även lite förvaringsprylar och såklart nån bok. Blir ofta att jag kommer hem med en bok eller två när jag varit på loppis. Är ju så billigt och jag gillar att läsa. Problemet är bara att jag har separationsångest från böcker så när jag väl läst dem så stannar de oftast kvar hos mig. Jag har sååå många böcker, men ingen plats att förvara alla på. Bästa vore ju klart att sälja dem till någon annan på nån loppis eller rent av skänka dem till någon annan. Har tänkt att det nog får bli att jag står på nån loppis inom kort och säljer en massa prylar. Bättre att sälja sakerna för nån krona så att någon annan får glädje av dem än att jag ska slänga dem.
Nu är klockan sådär mycket igen. Dags för en annan att stämma träff med John Blund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0