Tyckasyndommiginlägg

Vaknade av 3 saker idag när maken var på väg till jobbet. 1: Kattens ständiga jamande 2: Kissnödig 3: Smärta i knät. Vet inte i vilken ordning, men alla dessa 3 tillsammans gjorde att jag kände mig tvungen att gå upp. När jag varit på toaletten tänkte jag "äh, jag lägger mig en stund till". Men nej, då tyckte min mage att "det är dags att äta frukost". *fnys* 
Ja, och knät tyckte att jag ska ta lite smärtstillande. Katten verkade tycka det också för hon klev på mitt onda knä. Av alla ställen hon kunde gå på.... Så, nu sitter jag här i soffan en trappa ner. (Det är ju jättekul att gå i trappor just nu *ironi*).
Ska ta smärtstillande tablett så att dagen blir uthärdlig. Äta lite frukost och mysa med lite tänt ljus och en bok en stund.
Vi bor i ett två-plans hus och därtill har vi källare. Sovrummet är uppe. Vardagsrummet på nedervåningen och tvättstugan nere i källaren. Jag behöver tvätta.... Är inte helt säker på att jag kommer att klara av det idag. Jobbig trappa ner...
Ja, jag tycker synd om mig.... men det får jag lov att göra just nu. Gillar inte smärta och att jag har så ont nu är faktiskt inte jag skyldig till. Jag gick till doktorn för att slippa ha ont och just nu gör det mer ont!
Nåja... jag återkommer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0