När man inte får eller kan

Varför är det så att när man inte får eller kan göra vissa saker så vill man det desto mer? Trots att jag borde så äter jag inget på kvällarna, efter middagen. Ikväll är inte annorlunda. Bortsett från det faktum att jag inte FÅR äta ikväll. Jag ska till vårdcentralen och ta prover imorgon och därför får jag inte äta något efter klockan åtta ikväll tills dess att jag tagit proverna. Det borde ju inte vara något svårt med det. Det är det ju egentligen inte heller. Men... just idag så åt vi middag tidigare än vanligt... och det är säkert därför som jag känner mig lite hungrig nu. Inte hela världen. Får dricka lite vatten. Lär ju inte svälta. Det går ingen nöd på mig. Bara så himla typiskt att när man inte får äta så vill man äta. Det är som när man blir hes/tappar rösten... då vill man prata. Eller... det är så det är för mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0