Julstämning

Den julstämning jag börjat uppbåda de senaste två dagarna är som bortblåst idag! Och idag är det dagen före dopparedagen. Lämpligt?! Det är nu den borde finnas!
Jag gör en av mina många "första gången i mitt liv" idag. Eller jag kanske ljuger.... det jag gör nu kanske jag har gjort en gång förut i livet. Men som det heter... en gång är ingen gång?! ;-)
Jag känner mig ledsen på riktigt! Sådär ledsen som att jag vill sätta mig i ett mörkt hörn och gråta tills dess att tårarna tar slut.
Jag vill inte känna så och det har bara smugit sig fram idag. Även om julen är till främst för barnen och vi kommer att fira jul bara vuxna (som vi brukar när vi firar jul "hemma") så är det ju ändå lite mysigt med julen...
Undrar om min melankoli är på grund av att jag har mensvecka och mina hormoner då spelar spratt med mina känslor?!
Nåväl... det kan ju ändra sig till senare ikväll eller imorgon. Hoppet är det sista som överger oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0