Min arm gör ont

Jag bröt ju axeln/armen i vintras. Det gör fortfarande ont. Det går ganska bra för det mesta men jag får ont när jag bär något. Det behöver inte vara något jättetungt. Kan vara någon liter mjölk bara. Det är extra jobbigt att bära möbler och att hänga tvätt. Svårt det där... att fortfarande inte kunna göra vardagliga saker. Jag försöker låta bli att klaga och gnälla över det faktum att det gör ont, men det är svårt ibland. Men, jag kan i alla fall konstatera att jag har ont. Att jag har extra ont just nu är ju för att jag använder armen en hel del när jag jobbar som vårdbiträde. Jag trivs med att jobba som det. Är ju inget på heltid utan kommer att blir vid behov för dem. Det passar mig! Vill fortfarande ha ett heltidsjobb men tror inte jag vill ha det inom vården. Armen gör ont och det får jag leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0