Hösten är här?

Ja, det är vad jag hör... att den 1:a september så börjar hösten. Ja, vad gör det? Vi har haft en varm sommar och kan vi nu få en skön höst så är väl det bra?!
Idag har jag inte gjort så mycket. Har ont i ryggen, armen och har tandvärk. Inte så skönt. Klagar inte. Konstaterar bara att jag är dömd till att jämt ha någon krämpa... ;) Som vanligt... ja, jag vet att det finns de som har det mycket sämre än jag.
Jag har många tankar som vandrar just nu. Vad ska jag göra med mitt liv? Vad VILL jag göra med mitt liv? Och inte minst... hur kommer jag dit?
Min tandvärk är standard. Får den med ojämna mellanrum. Det är mina visdomständer som spökar! De gör det lite då och då. Nu är det längesedan sist. Det är inte så mycket att göra åt det. De vill aldrig växa fram som de ska så det går inte att gå till tandläkaren och få de utdragna heller. får ta en tablett och hoppas på att det är bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0