Vet inte om det var värt det

Idag kände jag att jag behövde komma ut bland människor en stund så vi åkte in till Uppsala. Blev pizza till middag Därefter en tur till Jula och sedan Ikea. Den där pizzan var nog inte så bra för mig för jag blev dålig i magen därefter. När vi kom hem satt sötaste lilla katten i köksfönstret och väntade på oss. Vi öppnade dörren och kom emot oss livligt pratande som för att berätta att hon hade haft det tråkigt och nu fick vi faktiskt gosa med henne. Så, nu har vi gosat med henne och hon har tystnat och gått och lagt sig nånstans. Ikväll har jag jätteont. Undrar om det är för att jag varit ute och rört på mig och åkt bil?! Nåja, nu tar jag det lugnt resten av kvällen. Kanske gå och lägga sig snart? Ja, det får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0