Tisdag idag?

Idag när jag vaknade trodde jag att det var lördag. Tog en minut innan jag kom på att det var tisdag. Jag vet inte hur mycket jag klarar av att göra. Skulle ta på mig jackan i lördags. Det gick inte så bra. Att få på högra ärmen var inga problem men det gick helt enkelt inte med vänstra sidan. När jag klär på mig börjar jag ju såklart med den skadade sidan, den vänstra, men det är gör så ont och går inte helt och hållet att göra det själv.
Vi bor i ett hus med två våningar och jag är mer eller mindre bunden till ovanvåningen just nu. Det är där vi har sovrum, badrum och tv-rum. Att gå upp och ner för trappor gör ont i armen. Larvigt egentligen. Det är ju inte som att jag går med armen precis.
Idag har jag varit duktig! Jag gick ner och gjorde frukost till mig själv. Hade fått maken att öppna filmjölksförpackningen tidigare så det var bara för mig att ta fram en skål och hälla upp filmjölk och flingor. Det gick bra att göra med en hand =). Kändes bra att kunna göra det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0