Helgen slut

I fredags åkte vi hem till "grannen" och käkade middag och spelade kort och yatzi. En ganska vanligt förekommande sak. Trevligt. Jag fick köra hem! **lycka**
I lördags jobbade jag några timmar. Blev hämtad av älsklingen och även denna dag blev vi bjudna på middag hos "grannen". Givetvis blev det kortspel och yatzi även denna kväll. Jag fick köra hem igen! **glädje**
Idag har det varit soft. Vi hade glömt lite grejer hos "grannen" igår så när jag stod och lagade mat kom jag på att vi kunde bjuda hit dem på middag så kunde de ta med grejerna. Gick från tanke till handling och de kom hit på middag. Blev en trevlig stund och givetvis, vår vana trogen, blev det yatzispel.
Nu softar jag framför en film som jag tyvärr inte tycker är så bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0