Idag är ingen vanlig dag

för idag är det min födelsedag! =)

Det är ganska lustigt ändå det här med att fylla år. Vissa vet exakt vad de önskar sig i present och hur de vill fira sin födelsedag. Jag tillhör inte dem. Samtidigt som jag vill få en massa presenter så vet jag inte exakt vad jag vill ha och jag känner mig dum när det gäller att önska mig saker. "jo, jag önskar mig en spa-behandling". Fast jag vill inte önska mig något för det är så olika för andra hur deras ekonomi ser ut och jag tycker att man ska ge det man vill OM man nu överhuvudtaget vill ge något. "jo, jag önskar mig kläder" jo, jag önskar mig ett par örhängen" "jo, jag önskar mig en ring" "jo, jag önskar mig en resa" "jo, jag önskar mig en flaska vin" ELLER??
Hur vill jag sen fira "min" dag? Bli överraskad på ett surprise-party med hela tjocka släkten och alla vänner? Med älsklingen? Hemma? Bli utbjuden på restaurang? Bli "whisked away" till ett hotell med övernattning? Precis som "vanligt" som vilken annan dag som helst? Ja, inte vet jag!
Nyss kom maken hur som helst och föreslog hur dagen skulle se ut. Lugnt, lite tårta, god mat. Trevligt umgänge... =)
Jag gick och duschade och nu ska jag komma på vad jag ska ha på mig.
Happy birthday tooooo me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0