Men vad är problemet?!

Det är helt otroligt! Jag mår sjuk igen. Har inte feber, men har feberkänsla i kroppen. Har ont i halsen och torrtäppt i näsan. Ont i nacken... alltså, skjuter man inte djur som lider? Then please shoot me to! =) Nej, så illa är det väl inte, men jag är en aning trött på att jag inte mer än börjar må bra innan jag blir sjuk igen. Jag tänker vinna! Ska inte vara borta från jobb nå mer.
Nu är det helg och jag kan ta det lugnt och vila... eller inte eftersom vi ännu inte kommit i ordning i huset. JAG VILL KOMMA I ORDNING så att vi kan känna oss hemma ordentligt!
Ja ja... det finns de som har det värre! Bara bita ihop.. =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh hoppas du kryar på dig!! KRam!

2010-01-16 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0