Jag skäms!

Har i all evighet sagt att jag ALDRIG kommer att sätta på mig ett par haremsbyxor, ni vet såna där som MC Hammer hade då för längesedan....


                                                  bild lånad från bubbleroom.se

ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN! Jag tror till och med att jag skrivit om detta i ett tidigare blogginlägg när jag till min fasa insåg att den byxmodellen såldes i "modebutiker" igen. Jag minns att jag tänkte att jag inte ens skulle kunna tänka mig att ha sådana på mig hemma. MAN SKA ALDRIG SÄGA ALDRIG!! Då får man bita sig i tungan sen. (Alt. "äta sina ord")

För vet ni vad jag gjorde igår???  **rodnar nästan**

Jag var på rätt "surt" humör efter jobbet igår för min dag hade inte gått så bra och middagen jag skulle på blev inställd. Så, vad gör då en lätt tjurig person som behöver muntras upp (och som precis fått lön)?? Jo, såklart tar hon en runda på stan. Tänkte att "jag går till Ur & Penn och köper ett par örhänge, de har ju rea". Väl där hittade jag inga örhänge som direkt föll mig i smaken så det blev inga. Istället gick jag vidare och in på Lindex. Halva reapriset har de just nu. Me like! =) Där hängde denna hatade byxa.... Det råkade bli ett par sådana och två toppar till mig.
Så nu har jag mer eller mindre förrått mig själv... jag äger alltså ett par haremsbyxor. Det kändes som om de skulle vara sköna liksom =).
Haremsbyxor = hemmabyxor?! Fast, om någon frågar (varför nu nån skulle det) så kommer jag nog inte erkänna att jag har ett par sådana. JAG SKÄMS ÖVER MITT BETEENDE!! ;-)
        


Kommentarer
Postat av: Fanny

he he he he det var ju lite pinsamt faktiskt. inte att du köper just haremsbyxor, utan att du så gediget försökt hålla dig och sedan misslyckas p.g.a..en trend?

Hur det än är, jag gillar dig ändå;)!

2010-01-27 @ 22:50:16
Postat av: Linda

Det var inte trenden.. det var det faktum att det var ½ reapriset och jag fick ett par "hemmamysbyxor" för en femtilapp.

Skönt att du gillar mig ändå! Då kan jag sova lugnt. =)

2010-01-27 @ 22:54:47
Postat av: Fanny

hehehe okej då är jag med. hoppas de bringar mycket mysfeeling;)

2010-02-01 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0