I am ruttning

Är fortfarande inte frisk. MEN jag är på "bättringsvägen" som det heter. Idag tog jag ett varmt bad. Det var på gränsen att bli lite FÖR varmt! Vårt varmvatten är VAAARRRMMTTT på riktigt och det är inte så att det tar lång tid innan det blir så där varmt. Bra att lära sig det innan man bränner ihjäl sig på det.
JAG ÄR SÅ UTTRÅKAD!! Har bara fyra kanaler att välja på på TVn (ja jag vet, dagens i-lands problem!). Tyvärr så är det ettan, tvåan, fyran och sexan. De program jag gillar att kolla på går på andra kanaler. Inte för att det hindrar mig för att glo på dumburken. Det hade varit bättre om jag kunde sova bort dagarna och förkylningen. Kanske tiden hade gått fortare då. Som tur är har jag haft några filmer jag har kunnat se. Det har blivit 2 om dan vissa dagar...
Idag har jag väldigt ont i skallen. Värktabletter hjälper inte. Jag undrar om det kan bero på att jag druckit för dåligt idag. Det gör det säkert. Har även trött/ont i nacken. Men, det går över det också.
Imorgon ska älsklingen iväg på kryssning. För att ta sig till fartyget ska han låna mina busskort. Det innebär att jag blir "låst" hemma hela helgen. Känns som att det inte gör så mycket eftersom jag inte är frisk än. Lika bra att jag är hemma och vilar hela helgen också så att jag kan gå till jobbet på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0