Det var inte halsfluss!

Idag åkte jag till jobbet precis så som man ska en måndag morgon när man har ett jobb att gå till. Kändes helt ok att åka till jobbet. Funkade bra tidsmässigt å allt. Men, för det finns såklart ett men.... efter att ha jobbat nån timme så kände jag att det inte gick så bra att jobba idag. Har ju känt mig kass i halsen i flera dagar. Ju mer jag pratade desto svullnare i halsen kände jag mig. Återigen kom misstanken om halsfluss. Tog därför kontakt med sjukvårdsupplysningen som rekommenderade att jag uppsökte läkare. Sagt och gjort... Åkte till doktorn och fick konstaterat att det inte var halsfluss utan ett litet virus som besvärade mig. När det är virus gör de inget åt det utan de säger "ta smärtstillande" och vila. På grund av det jobb jag har och baserat på hur känslig min hals är så blir jag därför hemma imorgon. För att vila stämbanden. VILL INTE TAPPA RÖSTEN IGEN! Bättre vara hemma en dag eller två och vila.
Så nu ska jag vila. Är rätt trött faktiskt. Skönt också att slippa prata med någon. =) Bra ursäkt va?!

Kommentarer
Postat av: Kicki

haha bra ursäkt absolut.. men tråkigt att vara sjuk igen.. :( Att du aldrig får bli frisk?

Krya på dig vännen! O bli frisk till tisdag åtminstone :D kramkram

2010-01-19 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0