rubrik

Har ingen rubrik att komma med. Vet inte vad jag ska skriva om heller... Klockan är över 2 och jag sitter uppe framför TVn fortfarande. Vet inte riktigt varför.
Dagen har gått i lugnets tecken. Tittat en hel del på TV och även på nedladdade avsnitt av Ugly Betty.
Har tvättat lite. Vilat en del. Gosat med katten. Lite med maken också. Kvällen har jag tillbringat ensam hemma. Maken åkte till sin mamma. Hans pappa är där också nu och de träffas inte så jätte ofta så han vill passa på att umgås när han är "här". Jag kände inte för att följa med idag så jag stannade helt enkelt hemma.
Har tagit vissa beslut om min framtid. Får se hur det går med dem. Brukar ju komma fram till en del beslut och planera saker som sedan inte händer. Jag kommer säkert att dela med mig av dem här vid ett senare tillfälle. Får se om det blir något av mina tankar och idéer överhuvudtaget först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0