Det här med att vara tyst

Jag skulle ju vara tyst idag också hade jag bestämt mig för. Det gick inte så himla bra för mig. Min man var på ovanvåningen och ropar ner... Vad är klockan.? Då är jag på nedanvåningen. Hur ska jag kunna svara med hjälp av papper och penna när vi inte är på samma våningplan ens? Så, idag har jag pratat en del. (Det är ju också jobbigt att kommunicera med papper och penna när den man pratar med kör bil och behöver fokusera på vägen.) Mindre än vanligt i och för sig. Det är fortfarande jobbigt när jag pratar och när jag gör det så börjar jag hosta strax därefter.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Lider med dig! Håller tummarna för att du ska bli bra snart igen, <3

2010-08-22 @ 10:42:47
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0