blivit med garderob

Huset vi har har dåligt med förvaring. Garderober finns inte. Vi hade garderober med oss från lägenheten men tyvärr gick en sönder. Vi har sedan dess behövt köpa ny men inte kommit till skott. (som så ofta när det gäller oss) När jag fyllde år så fick jag ett presentkort på IKEA i present av mina syskon och deras familjer. PERFEKT!!
Min man är lite sådär att "om man kan hitta det man vill ha på Blocket till bra pris, varför köpa helt nytt?" Till viss del förstår jag hans tanke. Det är inget fel på att köpa begagnat. MEN det gäller också att hitta det man vill/behöver exakt vid rätt tillfälle. Ibland har man tur och ibland inte. Vi har haft tur tidigare och hittat våra garderober på Blocket. Jag började känna viss desperation denna gång och tålamodet tröt. Ville ha garderob NU! Perfekt då att jag hade ett presentkort. Så, idag åkte vi till IKEA och köpte en garderobstomme. Vi hade redan inredning och dörr så nu har vi en komplett garderob... till... Nu behöver vi "bara" köpa några byråer för att ha ute på kattvinden. Men för tillfället är jag nöjd! =)
Ikväll blev det mys i soffan med Morden i Midsomer.
Imorgon är en ny dag. Får se vad som händer då.
Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0