Verklig dröm

Jag har inga barn. Vet inte om jag vill ha barn, eller jo... jag vill nog ha barn, men inte just nu. Jag är just nu nöjd med att vara faster och moster. Önskar dock att jag bodde närmre min familj så att jag kumde träffa dem oftare.

Inatt har jag dock drömt en dröm som var så verklig att när jag vaknade så tänkte jag att jag skulle göra så som jag bestämt i drömmen. Jag drömde att jag var mamma. Om det var ett eller två barn eller om det var pojke eller flicka kan jag inte säga exakt, men känslan nu efteråt är att jag, i drömmen, var mamma till en liten pojke. Hur som helst. Min son var sjuk och skulle inte kunna gå till dagis idag och jag tänkte då att jag skulle "vabba" idag. Så... när jag då vaknade idag var min första tanke att jag skulle ringa min chef och "vabba".

Sen insåg jag att det varit en dröm...... Jag är inte mamma, har aldrig varit!

Strange.....

Kommentarer
Postat av: Ninni

Anar jag en undermedveten längtan här kanske???

2009-10-02 @ 08:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0