Hjärnröntgen och hockeymatch

Jag är har varit ledig idag.
Idag har jag varit och gjort en magnetröntgen. Det var något av det obehagligaste jag varit med om. Kände mig låst och det lät massor om maskinen. Nästan hela högerhanden domnade bort och jag fick lätt ont i huvudet, nacke och axlar. Det blev i och för sig bättre sen. Jag har inte klaustrofobi så det gick bra, men det är inte något jag gärna gör igen. Om en vecka får jag svar på vad röntgen visade.

Kvällen har jag tillbringat med en vän. Vi var och tittade på en ishockeymatch. Hennes man är tränare för Arlanda Wings och de spelade mot Södertälje. Jag har aldrig varit på en hockeymatch förut. Kan lätt tänka mig att gå fler gånger. Wings vann! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0