Det här med Facebook....

Man kan ju lägga till vänner till höger och vänster... det finns det de som gör. Jag tillhör inte dem. Söker sällan efter vänner från förr. De som finns med på min vänner lista är personer som jag har, eller har haft en relation med på ett eller annat sätt. Det handlar om familj, barndomsvänner, vänner och bekanta och kollegor från förr och nu. På Facebook kan man också blockera de man inte längre vill vara vän med (i alla fall på FB). Idag upptäckte jag att det hänt mig. Jag har blivit blockerad av en kollega. Hade ingen aning om att hon inte vill kännas vid mig längre. Känns konstigt. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna det. Denna person är någon jag arbetar tillsammans med dagligen. Skulle väl inte klassifiera oss som vänner. Vi är arbetskamrater. När sånt här händer, ska man fråga personen ifråga då? Jag gillar ju inte konflikter... Behöver inte vara älskad av alla, men vad är det jag gjort? Vad har jag nu missat? Känns snopet helt enkelt....

Kommentarer
Postat av: Kicki

va? Who the hell??

2009-09-08 @ 09:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0