våt hund

Förstår inte hur vissa människor tänker... I morse när jag åkte till jobbet så kommer det en kvinna med sin golden retriever på bussen. I sig inget problem för mig att man har med hunden, men den här kvinnan gör alltid på samma sätt.... På bussarna finns tydlig information i form av en klisterdekal med en hund och en pil bakåt samt text om att pälsdjur ska vara i bakre delen av bussen. Denna kvinna har inte fattat detta. Hon sätter sig alltid i främre delen av bussen. Idag, när det regnade ute kom hon på med sin blöta hund och skulle då tvunget komma och sätta sig där jag satt. Jag var redan på lite kinkigt humör så jag blev irriterad och reste mig och bytte plats, men inte innan hennes hund lite lätt hann komma i kontakt med mig! Missförstå mig inte, jag tycker om hundar, men BLÖT HUND ÄR INTE KUL! BLÖT HUND LUKTAR INTE SÅ MYSIGT och jag vill definitivt INTE lukta blöt hund när jag kommer till jobbet. Sån tur var hade jag morgonpasset i örat, så de fick mig som vanligt att må lite bättre. Tycker att människor kan visa lite hänsyn.

ÄLSKA MORGONPASSET I P3. Förgyller mina morgnar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0