kissnödighetssyndromet

Är det bara jag som känner till det? Som har det problemet? Du som läser undrar såklart vad jag svamlar om... Jo, det här med när man blir kissnödig. För mig slår det sällan fel. Jag kan känna att jag behöver gå på toaletten, sådär lite lagom kissnödig ni vet. Men inte då... när jag gått in på toaletten och precis stängt dörren så är det som att något släpper i mig...Plötsligt är jag så kissnödig att jag knappt hinner få av mig byxorna. Fattar nada! =/
Eller så... kommer hem från jobbet, inte kissnödig, men så fort jag kommer in i trappen så börjar det.. jag känner behovet av att gå på toaletten. Värre blir det när jag kommer upp för trappen och ska låsa upp dörren. Då är jag redan smått desperat. Hinner precis in på toa i tid. Detta är illa =).
Jag kan gå timmar, rentav nästan hela dagen utan att behöva gå på toaletten, men nog fan blir jag löjligt desperat kissnödig ibland och det dessutom när jag är på väg att gå på toa..... fjanterier =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0