Vissa dagar börjar alldeles fel

Är ingen morgonmänniska. Inte min man heller. Små saker/kommentarer/frågor kan bli så fel, så missförstådda. Denna morgon började så. Nu har han åkt till jobbet. Jag ska hoppa in i duschen, men jag känner mig så arg och ledsen just nu och det är ingen bra känsla att börja morgonen med. Skriver här för att jag vill försöka släppa den här känslan. Funkar inte att denna känsla finns kvar inom mig när jag ska jobba.
Är alldelses för trött. Varför? Mår bra i övrigt, men jag skulle gärna gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet och inte komma fram förrän våren är här. Behöver solljus. Det är för grått ute nu, pallar inte med...
Se, jag är neggo idag. Varför skriver jag inte när jag känner mig glad och positiv för??

NÄ, duschdags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0