oops I did it again

Skickade iväg maken till svärmor. Jag stannade hemma. Han var inte på det mest trevliga humör igår så jag sa att han fick åka själv. Som vanligt då när han åker dit så somnade jag ju på soffan. Vaknade nån timme senare och gick in till sängen istället....
Igår var det final i Let´s Dance. Vem skulle vinna? Det var tajt... Om man endast baserade det på showdansen de gjorde så borde Laila definitivt ha vunnit. Shit vad den var bra.... Men, det blev Magnus till slut! Hans danspartner Annika fick äntligen vinna efter att ha kommit tvåa ett par säsonger. Hon blev sjukt lycklig.  Grattis till dem! Magnus har imponerat under säsongen så han är förtjänt av vinsten!

Nu undrar jag bara.... vad ska jag hitta på idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0