klumpighet, skåne och brorsdöttrar...

Förra inlägget skrevs ju 00:10 igår. Därefter gick jag och lade mig. Sov ca 1½ timme sen gick jag upp för att vinna en traderaauktion. Det gick inte så bra. Gick och lade mig igen och fick denna gång sova ca 2½ timme innan det var dags för nästa auktion. Fanns flera... vann inte då heller! Stannade uppe en timme och ÄNTLIGEN! Jag vann en auktion! Det handlade om att jag ville åka ner till skåne så billigt som möjligt och jag kände att om det fanns en chans att åka för 1 kr itsället för för 800kr så var det värt att inte sova hela natten i sträck. Jag fick en biljett för 310kr - helt ok!

Väl på tåget, så vid ett tillfälle så böjer jag mig fram i sätet där jag sitter OCH SLÅR I HUVUDET I KROKEN SOM SITTER PÅ SÄTET FRAMFÖR! AJJJJJJ!! Vilken klantighet. Det blev en bula. När jag skulle lägga mig på kvällen och tog på min sovutrustning så var det inte så skönt då den hamnade mitt på bulan.

Jag lämnade ett regnigt Stockholm och kom ner till ett Skåne med skinande sol och värmen därtill. Nice. Idag är det inte lika kul väder. Lite grått...

När jag kom ner hit till skåne så tog jag chansen att gå in till brodern också. (syrran och brorsan bor granne med varandra) Brorsdöttrarna har växt! Inte konstigt, det är ju ett ½ år sedan sist... Fick gosat och busat lite med dem. Gjorde gott i själen att träffa älsklingarna.

Nu kallar duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0