Idag är ingen vanlig dag för idag är det faktiskt min födelsedag!

Ja, så är det! Har namnsdag också. Det är Christina idag. Har haft en bra dag. Den började inte så bra idag. Sov en aning för länge och när jag skulle klä på mig fick jag problem med bh:n som inte alls ville som jag idag och jag var totalt jätteklibbig och kände mig ofräsh trots att jag var nyduschad. Svor och hade mig, gillade inte alls morgonen, och missade såklart bussen jag skulle åkt med. Dagen blev bättre sen... På väg till jobbet ringde en kompis och hennes dotter och sjöng för mig. När jag kom till kontoret hade jag ännu inte ätit frukost så jag tänkte att jag skulle ha en ostfralla och en latte. Tog det och en flaska mineralvatten. När jag skulle betala så börjar "kafeteriamannen" att sjunga för mig och så säger han att han bjuder på frukosten! =) Så otroligt trevligt och så började dagen genast bli mycket trevligare. Lite genant var det såklart eftersom det fanns fler personer i kö bakom mig. När mitt team kom in och började jobba så sjöng de för mig och jag bjöd på tårta. Har blivit grattad hela dagen. Trevligt. När det var dags att sluta för dagen fanns min älskling utanför i bilen och hämtade mig. Vi åkte till Jimmys i Hammarby Sjöstad där han bjöd på middag. Fick en present. En mp3 spelare. Bidde jag mycket glad för. Vi var bjudna hem till vänner på efterrätt så efter att vi ätit en god middag sittande på restaurangens uteservering och vi gått en promenad så satte vi oss i bilen och åkte hem till våra vänner. De hade bakat "Rocky Road-muffins" för att fira mig. Yummy! Älsklingen och jag har en egen liten tradition. Han bjuder mig på prinsesstårta på min födelsedag. På hans bjuder jag på lussebullar. Så, idag har jag fikat och fikat och fikat och däremelllan fått i mig frukost, lunch och middag. Mår jag lite illa?! mmm, men det var det värt! =)

Nu ska jag bara softa en stund för att sen gå och lägga mig. Imorgon är det inplanerat en tripp till Uppsala och Knutby.

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0