Excel, fika och duvjävel

Dagen idag började ju inte så bra (som jag skrivit i tidigare inlägg...) Förmiddagen gick ganska fort. Jag jobbade väldigt effektivt. Åt lunch med några kollegor från en annan avdelning och det var väldigt trevligt. På eftermiddagen fick jag gjort en hel del och på min rast umgicks jag med samma personer som vid lunchen. Trevligt då också. Sen bråkade excel med mig. Inte bra när man sitter och jobbar och håller på med en massa saker som är viktigt att det sparas när excel inte vill vara din kompis. Lyckligtvis är jag bra på det här med att spara under tiden jag arbetar så mitt arbete gick inte förlorat. Vet inte vad jag gjort om jag fått börja om från början med det jag håller på med. Ligger redan en dag efter med det jag håller på med just på grund av att systemet jag jobbar i inte funkat riktigt så bra som önskat. När jag slutade jobba för dagen åkte jag in till "plattan" för att fika med en kompis och fick därtill en ny bekantskap i form av en kompis till min kompis. Trevligt!


Så här såg jag ut idag. (Har fortfarande inte lärt mig det här med hur man gör bloggen snygg och så...)

Har en ny klänning som jag blev helt kär i när jag såg den på bild. Jag tycker jag passar bra i den. Bara en detalj... den är VÄLDIGT v-ringad. Det blir ett väldigt "cleavage"!

Hur som helst.... När vi satt och pratade som mest så plötsligt känner jag något vått splasha ner mig... Både jag och mitt sällskap tror att det är en spottloska men NEJ! Inte då!.... Det var en duvjävel som sket ner mig. MIN NYA KLÄNNING OCH MIN KLOCKA OCH MINA ARMAR. Det var inte så jättemycket men det sa *splattttttt*! Detta uppskattades inte av mig! Jag är glad över att jag har inhandlat snoopy-våtservetter för de kom väl till pass.

Sitter här i soffan nu och lyssnar på tv-spelet som ljuder då maken sitter här brevid och spelar.. Själv är jag trött (ovanligt??!!) och har tänkt att alldeles snart inta liggande läge och det ska göras i sängen och inte på soffan.

Godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: Jyoti

Hahaha, köp några lotter!!!

Skynda!

2009-07-31 @ 14:39:01
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fin klänning! Du kan ju ha ett linne under om du tycker att den är för v-ringad. Men det ser bra ut på bilden. Ang pippibajset så håller jag med J: köp en lott. Det ska ju betyda tur men pippibajs...

Kram kram

2009-07-31 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0