dagen idag

Blev en ganska seg start på dagen. När jag väl kom mig för att gå upp (en timme senare än jag planerat) så möttes jag av syster och svåger i soffan spelandes Mario Kart. När vi väl gjort oss i ordning och käkat frukost samt tog vi en tur med bilen. Tyvärr var det inte världens bästa väder idag.. Min svåger är fotbollstokig så vi besökte Råsunda (även om vi bara fick sett utsidan) och sedan åkte vi till Heron City och där fikade vi. Därefter blev det ut till Nacka och ett besök på nya Nacka Forum (ett köpcenter) och efter det åkte vi till Kista för ett besök på gallerian där. Där blev det middag och biobesök så idag har jag/vi sett Transformers - de besegrades hämd. Den var helt ok. Det var INTE jag som valde film utan det var de andra tre som hade den som önskemål. Nästa gång väljer JAG film!! Maken fick köpt fler kontroller till vårat Wii så nu ikväll när vi kom hem kunde vi alla fyra spela Mario Kart tillsammans. Jätteroligt!! =)

Nu känner jag att det är läge att inta sängen eftersom det ju, som det heter, kommer en dag imorgon (idag, ser att klockan är kvart över ett) också!!

Godnatt världen!

R.I.P MJ. Idag var din begravning! Vet att det finns mer än din musik att minnas dig för, sånt som inte är så kul, men jag gör ett val. Det är musiken som kommer att leva kvar i mitt hjärta! Det är din musik och inte det du blivit anklagad för på senare år som levt med mig hela mitt liv. Var du en pedofil? Inte vet jag! Kommer fortfarande att njuta av att lyssna på/sjunga med till/dansa till din musik. Tack för de underbara stunder du givit mig genom din musik!

Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Hej! Jag undrar om du är intresserad av ett länkbyte med en fotoblogg?



Mvh Peter

2009-07-08 @ 11:32:12
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0