tystnaden är nästan total

Är fortfarande hemma från jobbet. Håller mig tyst så mycket som möjligt för att slippa hosta. Tar min meducin. Vilar.

Idag under dagen när jag var ensam hemma kom jag på mig själv med att sakna min man. Tänkte: oh, när han kommer hem ska jag slänga mig runt halsen på honom och ge honom en rejäl kyss...

Det blev inte riktigt så för av någon anledning så var jag irriterad när han kom hem. Inte för att han hade gjort något.. Vet inte varför jag var irriterad. Det är min hjärna som inte är som den ska.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Ibland blir det lite galet =)

2009-02-04 @ 19:08:43
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fancy saknar dig!

Hon hoppas att du är frisk lagom till Fancy monday;)

pussar och kramar<3

2009-02-04 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0