Vet inte hur jag ska känna.

Orättvist behandlad? Arg/ledsen/besviken? Varför kan det bara inte gå som jag vill? Såg en ljusning men idag kändes det som att det ljuset slocknade. I AM STUCK!!! Det är inte så att jag vantrivs där jag är men jag vill något annat. Jag kan mer...kan annat. Har världen hört talas om utveckling? Känner mig motarbetad av livet i största allmänhet just idag. Tycker synd om mig själv just nu, idag... eller ska jag säga extra mycket idag? ;)
Har varit utlånad till en annan grupp i 1½ månad ca och har då inte haft så stort problem med spänningshuvudvärk/nacke/axlar. Är inte utlånad något mer just nu och redan första dagen tillbaka så dök smärtan upp och den har sedan varit min ständiga kompanjon. Idag är tredje dagen på raken med denna smärta. Inte skönt kan konstateras. Nej, istället för att älta världens motstånd mot mig så ska jag glädja mig åt att vi imorgon firar bröllopsdag, att jag på onsdag ska ut på "happy payday"-middag med vänner och att jag ska sova hos en väninna en eller två nätter denna vecka. På lördag är det en jobbgrej som kan bli trevlig den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0