the weekend is over...

Igår förmiddag kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte till Uppsala. gick runt lite på Vaksala torg och kollade in alla stånd. Det är loppis där varje lördag. Mycket folk, men skönt väder gjorde att det inte gjorde så mycket. Efter en runda Uppsala med lite shopping (Blev bl a ett par nya solglasögon och en väska. Blev kär så jag kunde inte låta bli....  )


                                                             

så åkte vi hem till svärmor. Där satt vi ute hela eftermiddagen och på kvällen grillade vi innan det blev lite kyligt då vi flyttade in för att spela lite yatzi. Då dök min svägerska med pojkvän upp så det blev en runda scrabble istället. Riktigt trevligt.
Idag vaknade jag klockan tjugo över åtta och då tog jag min laptop med mig ut i trädgården och surfade en stund. När batteriet dog blev det till att bara luta sig tillbaka och njuta i solen.
Njuta i solen är alltså det jag gjort stora delar av dagen. Vissa delar har även tillbringats inomhus, liggandes på en soffa för att jag behövde vila lite och komma från solen en stund. Vi har spelat yatzi och umgåtts. Trevligt!
Nu ikväll kom jag hem för att hitta kattspya på sängen. Det var INTE så kul. fick byta lakan direkt när jag kom innanför dörren.
Sitter framför tv:n nu och tittar på en söt film. Gillar Sandra Bullock och Hugh Grant och de spelar mot varandra i "Two weeks notice" som visas på TV3 nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den ville jag också se men det ville inte Dike. Han tycker tydligen inte om henne och kunde absolut inte titta på den då. Det blev Wedding singer ist.

2009-04-28 @ 19:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0