påskafton 2009

Bröllopsdag för vissa. Bland annat för min moster och morbror och så även för mina kära föräldrar. 35 år! Grattis! Mamma och pappa fick ialla fall 25 år tillsammans som gifta...

Idag var jag med maken en sväng i Uppsala. Ljuvligt väder! Kom hem till svärmor och satte mig ute i trädgården och sen stannade vi ute till solen började gå ner. Hur skönt som helst. Har lekt med vovvarna och gosat med dem och katterna. Spelat kort och yatzy med sällskapet. Ätit sånt där som man äter på påsken. Vi har haft en trevlig dag och nu är det dags att sova så vi kommer upp i tid för att hinna njuta av morgondagen också innan det är dags att jobba på måndag.

Godnatt alla sömngångare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0