omväxling

Igår var det solsken och "det gassade i solen". Men idag är det inte så kul, inte än i allafall. Tycker det är lite varannandags väder.. Ena dagen strålande sol och nästa dag är det grått och kyligt.
Idag är det onsdag och eftersom jag jobbade helg och har ledig dag på fredag så innebär det att jag jobbar idag och imorgon för att sedan vara ledig fredag till söndag. Visst är det underligt hur man tänker.... Äntligen! Man kan ju tro att det är flera veckor sedan jag var ledig sist, men jag var faktiskt ledig i fredags....

**GÄSP**

Nu är klockan tjugo över åtta och jag börjar jobba om tio minuter. Ska gå och fylla på vattenflaskan så jag får i mig vätska idag och slipper huvudvärk. Är sååååååååååååååååååååååååååååååå trött idag! Vad är ert tips för att hålla er pigga och snälla, kom inte med.... gå och lägga sig tidigare.... det funkar inte för mig...

Puss i ljumsken! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Prova att snorta samarin samtidigt som du dricker ekologisk mellanmjölk.

Då j-lar blir det nog liv i skånskan.

Puss;-)

2009-04-08 @ 08:28:01
URL: http://fotomamman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh tack :) Ja den är ju inte så fin idag men den kommer bli :) Hihi.



Detsamma, kraam!

2009-04-09 @ 10:43:33
URL: http://mittnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0