med sol och värme kommer...

Ja, jag gillar att våren är här med sol och värme, träden och buskarna som börjar bli gröna och blommor som blommar! MEN och det är ett stort MEN, jag gillar inte småkryp och flygande insekter. DET ÄR JU DET HÄR MED MYGG!!!!! =(

Jag har varit på landet i helgen och vädret har varit underbart. Det som inte är lika underbart är det jag har med mig därifrån.... DESSA FÖRBANNADE JÄVLA MYGGBETT!  VÅGAVÄGRAMYGG!! HATA DESSA MYGGOR. Ni får mer än gärna låta mig vara resten av mitt liv!

Må vara att andra tycker att jag är gnällig, men för mig är det himla jobbigt med dessa bett för det kliar så inihelvete!!

Nu ska jag mysa med katten en stund.....

Kommentarer
Postat av: S

Käka pollenmedicin - typ Zyrlex eller nåt sånt med antihistaminer. Tack vare min pollenallergimedicin får jag aldrig myggbett! ;)

2009-04-14 @ 21:59:43
URL: http://htpp://saraisthename.blogg.se
Postat av: Linda

Tack för tipset S! =)

2009-04-15 @ 08:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0