I´m in love

Idag har jag varit och fikat och gått en sväng på stan med min kompis och hennes bebis. Jag blev kär vid första ögonkastet i denna lilla fina flicka! Sååååå go! Hon charmade mig totalt. Min nya kärlek är snart 5 månader.
Ja, just det.... jag träffade ju såklart hennes mamma också och det var jättetrevligt. Vi tog en fika inne på Åhléns och satt där några timmar (vi insåg det när vi kollade på klockan på väg därifrån) därefter gick vi en tur på stan och fönstershoppade i det otroligt underbara väder vi har haft i Stockholm idag. När vi gick förbi en "grill" och såg att de sålde mjukglass var vi "tvugna" att unna oss en sådan i solskenet!

När jag åkte in till stan så kom jag på att jag hade glömt ta på mig örhängen. Bestämde mig för att jag genast behövde köpa ett par så jag gick raka vägen in på Ur & Penn och GIVETVIS så blev det mer än ett par... Har svårt att motstå när det är billigt. Kanske tar bilder och lägger upp sedan.

All in all, dagen so far har varit riktigt bra.

Nu ska jag vila i 5 min innan älsklingen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0