frustrationen börjar bli total

JAG VILL HEM!! Vi är hos svärmor och har varit här sedan i torsdags kväll. Vet inte hur länge vi hade tänkt stanna egentligen, men förmodligen ända tills imorgon. Men... redan igår kväll kände jag att jag ville åka hem idag. Hela dagen idag har jag känt att jag vill åka hem idag. Vill sova hemma. Stannar vi tills imorgon så kommer vi inte att komma hem förrän på kvällen och då finns det ingen chans att jag får gjort något hemma innan det är dags att jobba igen.
Jag sa till och med till min kära make att han antingen kunde köra hem mig och sedan köra tillbaka hit eller köra mig till bussen så jag kan åka hem. Men då sa han att vi ska åka hem idag. När klockan var fem frågade jag igen om vi skulle åka hem och då sa han att "ja, men vi ska äta först".... Vi ska alltså äta middag innan vi åker. Problemet är att vi åt sen lunch och därför ännu inte ätit middag vilket i sin tur betyder att vi inte kommit iväg än.

JAG MÅSTE TA KÖRKORT!!!!!!!

Hade jag haft det kunde jag tagit bilen och kört hem och maken kunde åkt med svärfar imorgon när han ska åka hem till sig.

*suck suck suck**

Vet att det säkert är löjligt, men jag känner mig fången mot min vilja just nu. Har inget viktigt som väntar hemma, men jag vill verkligen hem nu. Orkar inte lyssna på svärmor mer. Håller mig framför tvn medans de andra spelar kort i köket för att jag inte ska vara otrevlig mot min vilja mot någon.

Hoppas att ni alla har en bra helg vare sig ni firar påsk eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0