drömmar=konstigheter?

Jag går in i en byggnad, väldigt luxuös... går till hissen och åker upp till femte våningen. Väl där går jag ut ur hissen och hamnar i något som liknar en halvsunkig förort vid en tunnelbanestation. Där går jag en liten bit, runt ett hörn och in i en port. Jag ska hem till en vän,.. går in i hissen där och ska åka två våningar upp, till plan 7. Det är en skum hiss... när jag kommer fram går jag ut ur hissen och hamnar på en loftgång. Min vän bor åt höger, men istället går jag till vänster in i en stor, tom lokal. Jag ska gömma något, kommer inte ihåg vad nu. Då kommer 3 tjejer in i lokalen. Ser väldigt kaxiga ut. De är 13, 15 och 17 år gamla. (vet inte hur jag vet det). De vill ge mig stryk. Jag verkar ha någon relation till dem sedan tidigare... Så kommer deras "mamma". Säger till dem att skärpa sig och bjuder in mig till dem. Hon känner också mig.

Sen börjar det om... samma sak en gång till. Fortsätter: vi sitter tillsammans i soffan och tittar på TV,det känns lugnt och skönt även om jag inte känner mig helt bekväm. Det bestäms att vi ska till en lokal för att en av familjemedlemmarna ska ställa ut sina tavlors. Dock vet inte ägaren till lokalen om att vi är på väg. Lite inside information gör att vi fått tillgång till lokalen ändå.. Vi tar oss in. Jag har någon typ av tillhygge... När vi kommer in i lokalen så tar vi oss in. Där kommer vi till en cafeteria... liknar ikea restaurang... nåja, vi går vidare. Då kommer en


vänta... jag sitter rakt upp och ner och somnar! Det går ju inte. Vaknade kl 05:30 och trodde jag försovit mig... Duschade... nu är kl 06:24 och jag önskar jag låg i min säng. Nu måste jag göra mig i ordning inför dagens arbete. Ska även göra frukostgröten till mig och maken... kan inte skriva mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0