semester

Nu har vi semester. Det är såå skönt! Igår var vi iväg och "shoppade" med en kompis och hennes dotter. Lillflickan är en busunge, men hur go som helst. Efter att vi varit på Stinsen åkte vi med min vännina hem och käkade tacos. Efter det blev det kortspel. Vi var väldigt varma hela dagen eftersom det var himla varmt ute, men vi hade mycket trevligt.

Idag vaknade jag upp med tungt huvud och lite nackont. Det gjorde min man också. Jag tror det har något med vädret att göra. Vi har fläkt igång i sovrummet hela natten, för annars skulle inte luften cirkulera.

Vi har nyss varit och "shoppat" igen. Inte för att jag hittar något jag vill ha..... =(

Nu ska maken åka och lämna in sin kavaj på kemtvätt och sedan ska vi åka till svärmor. Därifrån ska vi sedan bege oss söderut. Ner till skåne för att hälsa på familjen och gå på bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0