ladida

vad vill jag? vet inte. Känner förvirring.... eller??
Vet du nåtsom inte jag vet?
Illamående idag, kan det bero på att det är dags för mens snart?
Ska snart åka ner till "skåneland" och hälsa på. Morbror och fru fyller 50 och det blir fest. Ska bli trevligt att träffa familjen (den stoooora). Tror jag...
Jag har börjat gilla att äta gröt på morgonen. Gillar även att träna... det lilla jag gör.. Känner att det kan bli bättre och mer. Igår använde jag mitt/vårt Wii som redskap. Boxades och spelade tennis.
För många räknas det säkert inte som träning, men för mig som är så otränad man kan bli så är minsta lilla ett framsteg. Jag anser det vara träning för mig och bryr mig inte riktigt om vad ni andra tycker. Jag är stolt över det lilla jag åstadkommit. Min mentala hälsa är bättre och jag gör framsteg hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0