mår NÄSTAN bra

Alltså... Det är ganska komiskt ändå. Vad? Jo, hur kroppen fungerar... och hur man inte kan styra vissa kroppsfunktioner.
Ibland när man är sjuk och det kommer ut saker från övre regionen då kommer det samtidigt från nedre regionen.. Hur kommer det sig? Ibland när man hostar så kommer en liten skvätt nertill..
Likadant är det när man skrattar.. det kan också leda till en skvätt.. det kan dessutom leda till att det sätts igång en hostattack.

Undrar om det bara är jag som har det så?!

Just nu har jag "ont i inälvorna" av att jag hostar. Hostar tills jag kräks.. Känner hur det rosslar i rören. Ifall ni undrar.. det är inte en behaglig känsla.
I det stora hela mår jag ganska bra och håller på att bli knäpp av att vara hemma. Vill till jobbet. Kan bli lite jobbigt.. Har ju ett jobb där jag måste prata hela dagarna och det är svårt att prata just nu för när jag pratat en minut eller så så hostar jag... håller inte på jobbet. Är hemma idag också. Har bestämt mig för att jag SKA till jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0