tårarna rinner

men jag är inte ledsen... egentligen...
Sitter och tittar på ett av mina favorit underhållningsprogram, Så ska det låta. En av låtarna som sjungits nyss, sjöngs av Christer Sjögren, inte någon av mina favoriter.. MEN, han sjöng Elivs "in the getto"..
Tårarna började rinna på mig för jag kom att tänka på resan jag och mina syskon och pappa gjorde för att fira hans 50års dag. Vi hittade ett litet ställe som vi trivdes på. Massa karaoke och drinkar så vi brukade gå dit efter att vi käkat middag på nåt trevligt ställe. Där fick vi kontakt med ägarna. Det var ett gift par. Mannen fick pappa att sjung "in the getto" med honom. Det var också en av pappas favoriter. Resan var väldigt trevlig även om vi saknade mamma som redan då hade lämnat oss. Vi sjöng massa karaoke de två veckor vi var där. Tack för resan pappa!
Jag älskar dig, men nu kan jag inte skriva mer för jag blir för ledsen ikväll om jag ska sitta och tänka på er och jag orkar inte det just nu.
Saknar er och ni finns i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0