aj aj aj, det bultar och det bankar

Så har det känts i mitt huvud hela dagen. Jag har tagit värktabletter för att det skulle försvinna så att jag skulle kunna koncentrera mig på jobbet.
Idag har jag haft en praoelev på jobbet. En kille som går i åttan praoar hos oss denna veckan. Han fick sitta  med och lyssna på samtal idag på förmiddagen. Undrar vad han egentligen tyckte om det. Han sa iallafall att det var ganska trevligt.

Huvud, axlar och nacke har varit otroligt smärtsamma idag. Hade så ont i huvudet ett tag att jag önskade att det skulle sprängas så att allt var över. När jag kom hem tog jag fram svärmors massagedelfin och använde den en stund på axlarna. Genast började huvudvärken släppa. Sååå skönt!

Det har dock resulterat i något jag inte tror att jag någonsin varit med om, en bula på axeln. Visade den för maken och han sa.. "om du slår skallen så kan du ju få en bula, det är samma sak nu fast på axeln". Massagedelfinen har alltså slagit mig! =)

Skulle nog behöva göra ett besök hos naprapaten.

Kommentarer
Postat av: sara

det är ju carro björkmans lillebror! ;)

2008-04-22 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0