dagen idag

Idag är det måndag. Lördag-söndag tillbringade jag och maken hos svärmor. Jag "lyckades" bli så ledsen över en kommentar från maken att jag tillbringade en timme med att storböla. Därefter blev det lugnt igen och vi hade en trevlig kväll. Igår kom vi hem till katten (som hade fått stanna hemma då vi endast var borta ett dygn) och hon var sååå super kelsjuk hela kvällen, Jag älskar vår lilla Socker!
Idag är det kör-dag. Vet inte ännu om jag ska gå. Borde göra det. Tror det kan vara nyttigt för mig eftersom det är något som gör mig glad. Jag borde dessutom ta mig hemifrån eftersom jag behöver skaffa nytt id-kort. Orkar dock inte med en massa "måste" och "borde". Men, planen är att jag ska ta mig hemifrån idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0